Prekybinė įranga, skatinanti pardavimus

Įžengę į parduotuvę matote tvarkingai išdėliotus produktus į lentynas – vieni žemiau, kiti aukščiau. Pastebite apšvietimą – vienur jis baltas, kitur šiltesnis, kitur vitrina apšviečiama specifine spalva. Visi šie ir kiti faktoriai yra kruopščiai apgalvoto darbo ir strategijos rezultatas. Prekybininkai, pasitelkę pirkimų psichologiją ir geriausiai pasiteisinusias praktikas, pasirenka tokią prekybinę įrangą ir sukuria tokią parduotuvę, kurioje esančios prekės paprasčiausiai parduoda pačios save!

Svarbu, kad jūsų parduotuvės interjerą kuriantis žmogus ne tik jaustų estetinį pojūtį, spalvų derinimą ir gebėtų priimti unikalius sprendimus, bet ir žinotų bent šiek tiek prekybinių paslapčių. Šįkart padėsime jums suprasti, kokių žingsnių reikia imtis, kad jūsų turima arba planuojama įsigyti prekybinė įranga atneštų stulbinančius pardavimus.

Kas lankosi mūsų parduotuvėje?

Pirmas klausimas, kurį svarbu sau atsakyti tiek mažiems verslams, tiek ir didžiulėms bendrovėms – kas lankosi mano parduotuvėje ir kas norime, kad lankytųsi? Paprasčiau tariant, koks yra mūsų tikslinis vartotojas?

Svarbu ne tik įsivardinti pagrindinius demografinius duomenis, kaip antai lytis, amžius ir gyvenamoji vieta, bet ir sudėtingesnius psichologinius tikslinio kliento duomenis:

  • Ką mano klientas veikia laisvalaikiu?
  • Kokios spalvos jam/jai patinka?
  • Kada mano klientas renkasi pirkti internetu? O kada užeina į fizinę parduotuvę?
  • Kokie motyvai paskatina mano klientą apsipirkti?
  • ir kt.

Kuo išsamiau pažinsite savo tikslinį klientą, tuo paprasčiau bus pagal jo norus įrengti parduotuvę, nupirkti prekybinius baldus, išrinkti tinkamiausią prekybinę įrangą, sureguliuoti patraukliausią apšvietimą.

Semkitės įkvėpimo

Kuomet jau esate tiksliai apsirašę tikslinį klientą, panaršykite internete, pasivaikščiokite prekybos centruose ir pastebėkite, kokios prekybinės įrangos, prekių išdėstymo detalės patiktų jūsų klientui. Viską pasižymėkite.

Po to, pagalvokite – ką galėtumėte patobulinti, kad apsipirkimas teiktų didesnį malonumą? Ko trūksta?

Įtraukite kuo daugiau pojūčių sužadinančių patirčių

Žmonės yra apdovanoti penkiais pojūčiais ir, nors dauguma žmonių yra išlavinę vizualinį pojūtį labiausiai, derėtų nepamiršti ir kitų. Būtent įvairių skirtingų pojūčių įtraukimas užtikrina geresnį kliento įsiminimą apie jus bei jūsų prekę.

Ar jūsų parduotuvėje yra apgalvota ir pasirūpinta:

  • vizualiai dėmesį traukiančiomis detalėmis? Ar malonu žvelgti į jūsų prekes iš šono? Jei būtumėte praeivis, ar užsuktumėte?
  • kvapais? Ar jūsų parduotuvė maloniai kvepia? Jeigu nenorite išsiskirti kvapu, tuomet svarbu užtikrinti, kad bent jau nebūtų nemalonaus, atbaidančio kvapo.
  • ar yra prekių, kurias galima drąsiai paliesti, pačiupinėti?
  • ar skamba maloni muzika? Kur kas smagiau apsipirkti ir dairytis po parduotuvę skambant maloniai foninei muzikai.
  • ar pastebite, kad kartais parduotuvėse prie kasos yra padėtas saldainių indelis? Tai, žinoma, nėra būtina priemonė, bet kartais pamaloninti gomurį vidury apsipirkimo būna labai malonu!

Tai tik keletas rekomendacijų, kurias pasitelkę jau dabar galite sulaukti neįtikėtino pardavimų ūgtelėjimo. Jeigu jus domina profesionali prekybinės įrangos gamybos paslauga, drąsiai rašykite mums!

 

Dalinkimės!

Dalinkitės mintimis, pasiekimais, ar mūsų gamintais produktais savo įmonėje, žymėdami mus #lazertechas!

Jeigu turite klausimų ar norite pasikonsultuoti ar užsakyti prekybinius baldus, visada lauksime jūsų žinutės ar skambučio. Mes su malonumu padėsime išpildyti jūsų vizijas!

Parašykite mums