Kaip pamatuoti lauko reklamos efektyvumą?

Nors laikai keičiasi ir dauguma įmonių vis dažniau renkasi skaitmeninę reklamą, tradicinė lauko reklama vis dar išlieka tvirta rinkoje, nes atneša puikių rezultatų, yra puikiai pastebima ir tam tikrais rodikliais vis dar pranašauja savo kaina su kitomis reklamos galimybėmis. Visgi neretai užsakinėjantiems fizinę vidaus ir lauko reklamą iškyla klausimas  – kaip pamatuoti lauko reklamos efektyvumą turimam prekės ženklui? Šiame straipsnyje į tai ir atsakysime.

Koks jūsų lauko reklamos tikslas?

Prieš pradedant įvertinti reklamos efektyvumą, svarbu žinoti reklamos tikslą. Daugelis įmonių renkasi lauko reklamą su tikslu informuoti vartotoją, pritraukti naujų pirkėjų ir taip padidinti klientų ratą. Trumpai tariant, tai yra prekės ženklo žinomumą didinanti reklama.

Kiti renkasi šį lauko reklamą, siekdami suteikti svarbią informaciją žmonėms, jau žinantiems apie tą prekės ženklą. Pavyzdžiui: netoliese atsidaro nauja X prekės ženklo parduotuvė ir perkama reklama, su nuoroda bei kvietimu apsilankyti toje parduotuvėje. Tokiu atveju reklama yra labai specifinė, veikianti tik lokaliai, netoli prekės ženklo veikimo vietos.

Kaip matuojamas lauko reklamos efektyvumas pagal jūsų iškeltą tikslą?

Skambučiai ir apsilankymai svetainėje

Skambučiai ar apsilankymai internetinėje svetainėje – jeigu reklamoje nurodomas kvietimas atlikti veiksmą (angl. Call-to-action): skambinti arba apsilankyti internetinėje svetainėje, tokiu atveju skaičiuojamas skambučių ar apsilankymų prieaugis po reklamos paleidimo.

Apsilankymai parduotuvėje

Esant lokaliai, vietinei reklamai, pavyzdžiui, kaip kad prieš tai duotame pavyzdyje su kvietimu apsilankyti naujai atidarytoje parduotuvėje, bus skaičiuojami apslankymai Žinoma, šiuo atveju skaičius nebus toks tikslus, kaip kad galima matyti konkrečius apsilankymus skaitmeninėje erdvėje. Visgi, jeigu reklamos tikslas yra X apsilankymų skaičius parduotuvėje per vieną dieną, tai lengvai galima pamatuoti išdalijant kiekvienam atėjusiam naujam pirkėjui numatytą skaičių vienetų prekės ženklo atributikos. Jeigu išdalintų atributų nebelieka per mažiau nei dieną, reklama, skaitoma, yra pasitvirtinusi ir viršijusi lūkesčius.

Pirkimų skaičius

Nupirktų bilietų skaičius į tam tikrą renginį irgi yra reklamos matavimo rodiklis, jeigu norima parduoti kuo daugiau bilietų į vykstantį renginį. Dažniausiai tokiu atveju būna taikoma kompleksinė reklama – tiek skaitmeninėje erdvėje, tiek lauko reklama, tiek reklama radijuje ar televizijoje. Svarbu tuomet bendrai įvertinti visos pasitelktos reklamos efektyvumą bei įvertinti koks procentas bilietų buvo nupirktas.

Dažniausiai lauko reklamos yra gaminamos su tikslu parduoti arba informuoti, o vėliau parduoti. Šis reklamos tipas galbūt yra ne taip tiksliai pamatuojamas, bet tikrai efektyvus ir pasiekiantis didžiules auditorijas. Detali analizė ir aiškūs užsibrėžti tikslai yra puikus būdas paversti lauko reklamos būdą naudingiausiu jūsų verslui.

Dalinkitės!

Dalinkitės mintimis, pasiekimais, ar mūsų gamintais produktais savo įmonėje, žymėdami mus #lazertechas!

Jeigu turite klausimų ar norite pasikonsultuoti ar užsakyti lauko reklamą jūsų verslui, visada lauksime jūsų žinutės ar skambučio. Mes su malonumu padėsime išpildyti jūsų vizijas!

Parašykite mums