Prekybinė salelė – kodėl ji reikalinga verslo sėkmei?

Ar kada nors susimąstėte, kad atėjo pats laikas investuoti į įmonės žinomumo didinimą, profesionalaus įvaizdžio kūrimą ir tikslingą įmonės reprezentaciją galutiniam klientui? Ar nebūtų pelninga tapti matomiems, atpažįstamiems minioje? Ko imtis, norint tapti pastebėtiems bei kokių klaidų iš anksto vengti? Būtent su tuo ir supažindinsime jus. Produktyvaus skaitymo!

Užmegzkite akių kontaktą pirmieji

Šioje ypatingai konkurencingoje aplinkoje, kai konkurentų, rodos, yra daugiau nei pačių pirkėjų, labai svarbu yra būti pastebėtiems arba padaryti viską, kiek įmanoma, kad būtumėte pastebėti. Jeigu nesiseka, vadinasi darote kažką negerai. Apžvelkime jūsų tolimesnę strategiją.

Veikiausiai žinote, kad tinkamas apšvietimas, užrašai, spalvos, grafika ir garsai pritraukia naują lankytoją – išnaudokite šiuos resursus tikslingai. Kai kuriuos įmonės daro didelę klaidą, manydamos, kad gera vieta verslų mugėje garantuoja pardavimus. Realybėje joms tenka susidurti su minusine suma įmonės veiklos analizėje.

Už naivų tikėjimąsi geriau yra tik atkaklus siekimas. Užmegzkite pirmieji akių kontaktą su savo potencialiu pirkėju – investuokite į modernų, akį traukiantį prekybinį stendą, apšvieskite jį spalvomis, kurios pabrėš produkto išskirtinumą, išgaukite tobulą dizaino rezultatą ir ramiai laukite pardavimų ūgtelėjimo.

lazerttechas2
Prekybinė salelė iš medžio
Panorama_1-1
Prekybinė salelė prekybos centre Panorama

Būkite dėmesio centre

Niekada negalite būti tikri, nei per kurį įėjimą įeis jūsų galutinis pirkėjas, nei ar iš gražiosios pusės jis jus pamatys. Nesukite galvos su klausimais „kas būtų, jeigu…“ ir užbėkite įvykiams už akių – tapkite matomi iš visų pusių, 360 laipsnių kampu. Tam idealiai pasitarnauja prekybinės salelės.

Jeigu jūsų prekės pardavinėjamos atviroje, daug erdvės turinčioje vietoje, būtinai apsvarstykite savo prekių pozicionavimo galimybę iš visų pusių. Prekybinės salelės yra nepamainomos, norint patraukti kliento dėmesį, sužadinti smalsumą, pristatyti savo įmonę iš gražiausios pusės, o galiausiai, norint sulaukti pirkimų pagausėjimo.

Ką apsvarstyti prieš renkantis prekybinę salelę?

Kuo daugiau duomenų turėsite, kuo aiškiau patys matysite galutinį rezultatą, tuo greičiau ir kokybiškiau susikalbėsite su prekybinės salelės dizaineriu, maketuotoju, žaliavų rinkėju ir, galiausiai, gamintoju.

Apsvarstykite šiuos aspektus:

  • Kokiame plote galės išsidėstyti mano įmonę reprezentuojanti prekybinė salelė? Kokia jos padėtis kitų parduotuvių, konkurentų atžvilgiu?
  • Kokie produktai yra patys perkamiausi, populiariausi? Kas man atneša daugiausiai pelno, nors galbūt ir nėra tiek paklausu pirkėjų tarpe? Kokius produktus ar prekes norime išryškinti labiausiai?
  • Kokia žinute norime pasiekti būsimą klientą? Kokį pirmą įvaizdį siekiame sukurti? Kuo galime įsiminti? Kokiu tonu bendraujame su klientu?

Surinkite kuo įmanoma daugiau informacijos, kurią galėsite pateikti gamintojui. Tik tada, kai patys suvoksite būsimą projekto viziją, ją galėsite tiksliausiai perteikti jūsų stendo gamintojui. O jeigu galutinės vizijos dar neturite, bet svarstote apie kažkokią idėją, nedvejodami susisiekite su mūsų komandos nariu, kuris išsklaidys bet kokias jūsų abejones, atsakys į rūpimus klausimus ir nukreips tinkama linkme, kuri leis jums pasiekti didžiausią įmanomą naudą.