Įžengę į parduotuvę matote tvarkingai išdėliotus produktus į lentynas – vieni žemiau, kiti aukščiau. Pastebite apšvietimą – vienur jis baltas, kitur šiltesnis, kitur vitrina apšviečiama specifine spalva. Visi šie ir kiti faktoriai yra kruopščiai apgalvoto darbo ir strategijos rezultatas. Prekybininkai, pasitelkę pirkimų psichologiją ir geriausiai pasiteisinusias praktikas, pasirenka tokią prekybinę įrangą ir sukuria tokią parduotuvę, kurioje esančios prekės paprasčiausiai parduoda pačios save!
Svarbu, kad jūsų parduotuvės interjerą kuriantis žmogus ne tik jaustų estetinį pojūtį, spalvų derinimą ir gebėtų priimti unikalius sprendimus, bet ir žinotų bent šiek tiek prekybinių paslapčių. Šįkart padėsime jums suprasti, kokių žingsnių reikia imtis, kad jūsų turima arba planuojama įsigyti prekybinė įranga atneštų stulbinančius pardavimus.
Pirmas klausimas, kurį svarbu sau atsakyti tiek mažiems verslams, tiek ir didžiulėms bendrovėms – kas lankosi mano parduotuvėje ir kas norime, kad lankytųsi? Paprasčiau tariant, koks yra mūsų tikslinis vartotojas?
Svarbu ne tik įsivardinti pagrindinius demografinius duomenis, kaip antai lytis, amžius ir gyvenamoji vieta, bet ir sudėtingesnius psichologinius tikslinio kliento duomenis:
Kuo išsamiau pažinsite savo tikslinį klientą, tuo paprasčiau bus pagal jo norus įrengti parduotuvę, nupirkti prekybinius baldus, išrinkti tinkamiausią prekybinę įrangą, sureguliuoti patraukliausią apšvietimą.
Kuomet jau esate tiksliai apsirašę tikslinį klientą, panaršykite internete, pasivaikščiokite prekybos centruose ir pastebėkite, kokios prekybinės įrangos, prekių išdėstymo detalės patiktų jūsų klientui. Viską pasižymėkite.
Po to, pagalvokite – ką galėtumėte patobulinti, kad apsipirkimas teiktų didesnį malonumą? Ko trūksta?
Žmonės yra apdovanoti penkiais pojūčiais ir, nors dauguma žmonių yra išlavinę vizualinį pojūtį labiausiai, derėtų nepamiršti ir kitų. Būtent įvairių skirtingų pojūčių įtraukimas užtikrina geresnį kliento įsiminimą apie jus bei jūsų prekę.
Ar jūsų parduotuvėje yra apgalvota ir pasirūpinta:
Tai tik keletas rekomendacijų, kurias pasitelkę jau dabar galite sulaukti neįtikėtino pardavimų ūgtelėjimo. Jeigu jus domina profesionali prekybinės įrangos gamybos paslauga, drąsiai rašykite mums!
Dalinkitės mintimis, pasiekimais, ar mūsų gamintais produktais savo įmonėje, žymėdami mus #lazertechas!
Jeigu turite klausimų ar norite pasikonsultuoti ar užsakyti prekybinius baldus, visada lauksime jūsų žinutės ar skambučio. Mes su malonumu padėsime išpildyti jūsų vizijas!
Reklaminės iškabos yra veiksmingas būdas reklamuoti verslą, renginį ar produktą. Jos gali būti naudojamos tiek
Ieškote aukštos kokybės CNC pjovimo paslaugų? Teikiame CNC pjovimo paslaugą įmonėms ir privatiems asmenims, kuriems
Ieškote modernaus ir efektyvaus būdo pjauti įvairias medžiagas, tokias kaip plastikas, fanera ir kt.? Ieškokite
Nestandartinių metalo gaminių gamyba apima metalinių objektų, kurie yra unikalūs ir suprojektuoti pagal užsakymą, kūrimą,
POS displėjus yra reklaminis stovas, įrengtas patogioje vietoje, kur klientai gali lengvai pamatyti ir susipažinti
Net neabejojame, kad per gyvenimą esate matę gausybę reklaminių iškabų ir plakatų – jos mus,
Vis dažniau ir dažniau sulaukiame užklausų ir klausimų, susijusių su mūsų naujai siūloma profesionalia MDF
Nors laikai keičiasi ir dauguma įmonių vis dažniau renkasi skaitmeninę reklamą, tradicinė lauko reklama vis
Įžengę į parduotuvę matote tvarkingai išdėliotus produktus į lentynas – vieni žemiau, kiti aukščiau. Pastebite
Lazerinis graviravimas leidžia turimas idėjas paversti realybe. Ši paslauga leidžia sukurti norimo dizaino personalizuotus ir
Plačiaformatė spauda yra itin populiari ir patikima technologija nuolat kintančioje rinkoje. Daugelis įmonių, jau apsirūpinę
Kodėl dauguma įmonių renkasi lauko reklamą kaip galimybę reklamuoti įmonės teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus?