Ar jus įsimena vartotojas?

Norėdamos sukurti klientui patrauklų, įsimenamą įvaizdį, įmonės neretai susimąsto, ar teisingai išnaudoja visus reklamos ir kitus įvaizdžio kūrimo kanalus: internetinę svetainę, socialinių tinklų paskyras, fizinę parduotuvę, reklamą internete, televizijoje, radijuje ar kitur. Visas šias sritis turi jungti nuosekli, gerai apgalvota komunikacija tam, kad jus įsimintų ir atpažintų šių dienų vartotojas. Aptarsime 7 punktus, kuriuos pritaikę savo įmonėje pasieksite aukštus pardavimo rezultatus!

1. Ar lengvai pateikiate informaciją apie save?

Dažniausiai pagrindinė informacija apie įmonę būna pateikiama skiltyje „Apie mus“/“Apie įmonę“. Būtent į šią internetinės svetainės skiltį dažniausiai užsuka naujai atvykę klientai. Kokį pirmą įspūdį paliksite klientui, toks jis ir išliks atmintyje. Šioje skiltyje labai svarbu yra tiksliai, bet kartu ir skoningai pateikti savo įmonę. Puikūs pavyzdžiai, kuriuos verta peržiūrėti, yra Yellow Leaf HammocksEight hour dayApptopia, ar gerai žinomo prekės ženklo Nike „Apie mus“ puslapis.

2. Ar aiški jūsų veiklos misija?

Nors dažniausiai šis punktas yra aptariamas dar „Apie mus“ skiltyje, labai svarbu, kad jis iš vis nebūtų pamirštas. Klientui svarbu sužinoti, ar esate jo prioritetas, ar norite jam padėti, ar jis gali jumis pasitikėti. Mūsų misija yra padėti kiekvienam prekės ženklui būti pastebimu ir atpažįstamu šių dienų rinkoje. Mes tai išsakėme „Apie mus“ skiltyje. O jūs?

3. Ar naudojate tinkamas vizualias priemones?

Šių dienų visuomenėje didžiausią procentą gyventojų sudaro vizualai. Tai žinant, labai svarbu išnaudoti kuo įmanoma daugiau vizualios reklamos priemonių. Lengviausias kelias tą padaryti – fotografuoti tai, ką kuriate, kokias paslaugas teikiate! Dalinkitės profesionaliomis savo darbų ir paslaugų nuotraukomis, parodykite, kaip jūsų produktu/paslauga naudojasi galutinis vartotojas. Svarbu, kad iš pradžių kalbėtumėte nuotraukomis, o tik po to žodžiais.

4. Ar išlaikyta vienoda spalvinė gama visuose reklamos kanaluose?

Labai svarbu išlaikyti nuoseklią, pastovią spalvinę gamą visuose reklamos kanaluose. Išgryninkite keletą pagrindinių spalvų, kurios geriausiai atspindi jūsų veiklą ir naudokite tik jas. Taip žmogaus akis greitai aptiks jūsų prekės ženklo spalvą minioje ir kilusi asociacija iškart primins jus. Išlaikykite spalvas ne tik internetinėje svetainėje ir socialiniuose tinkluose, bet ir fizinėse parduotuvėse, vizualios reklamos stenduose ir kitur.

5. Ar lengva klientui pastebėti jūsų prekę?

Šiomis dienomis vartotojai, neradę jūsų prekės per akimirką, nebesivargins jos ieškoti. Jūsų tikslas – lyg ant lėkštutės pateikti produktą, jį patraukliai pristatyti vartotojui, įtikinti, kad jam jo reikia. Tai galite lengvai padaryti į galutinę prekybos vietą pastatę pirkimo taškų stendą (POP), stendą, ar kitą prekybinę įrangą, kuri leis klientui pastebėti jūsų prekę akimirksniu ir ją bemat įsigyti!

oreo display stand/ shop equipment

6. Ar aktyviai dalyvaujate socialiniuose tinkluose?

Jeigu jūsų nėra Linkedin ar Facebook – jūsų nėra visai! Socialiniai tinklai yra puiki platforma bendrauti su klientais, išklausyti jų pastebėjimus, pageidavimus ar pasiūlymus. Ne gana to, už reklamą savo įmonės paskyroje jums nereikės nieko mokėti! Žinoma, svarbi taisyklė – kokybiškas ir žmonėms reikalingas turinys. Tik tokiu būdu socialinių tinklų algoritmai noriai dalinsis jūsų kuriamu turiniu su didele auditorija.

7. Ar galima jus rasti Google Maps?

Nors kartos keičiasi, bet žmogiškas kontaktas svarbus visiems. Neretai atsiranda žmonių, kuriems rūpi apsilankyti įmonės biure, pajusti atmosferą, kolektyvą, darbo nuotaiką. Kai kurie labiau linkę bendrauti gyvai, nei telefonu ar el. paštu. Nors žmogiškojo faktoriaus neeliminuosite, iš to bent galite išspausti maksimalią naudą – aiškiai paaiškinkite klientui, kur esate įsikūrę, kad jis lengvai galėtų pas jus atvykti. Tam puikiai pasitarnaus žemėlapis, integruotas į jūsų svetainę ir/ar socialinius tinklus.

Tikimės, kad padėjome jums apmąstyti ir išgryninti įmonės komunikaciją, pamatyti bent vieną punktą, kuriame galite patobulėti. Juk tik tobulėdami tampame patrauklesni vartotojams!

Jeigu turite klausimų, pastebėjimų, pasiūlymų, o galbūt svarstote, kad norite atnaujinti seną, pirkimų nebegeneruojantį, stendą, drąsiai rašykite mūsų komandai, arba atvykite pas mus į svečius!