5 dalykai, kuriuos privalote žinoti prieš renkantis stendą

Šiomis dienomis, kai kiekviena įmonė rinkoje bando išsiskirti iš minios, pasirodyti geresni nei jų konkurentai,  įvyksta paradoksas – daugybė kalbančių įmonių niekuo nebesiskiria viena nuo kitos. Paprastam vartotojui nuspręsti, kuriuo stendu kuri įmonė tiksliau save pristatė nėra taip paprasta. Sakoma – nespręsk apie knygą iš viršelio… Bet kaip tam vartotojui nespręsti, kai visi bando save kuo gražiau pateikti, palikti kuo geresnį pirmąjį įspūdį.

Šio straipsnio tikslas yra išsiaiškinti: kaip gi sužadinti tą nepamirštamą pirmąjį įspūdį? Kaip stendu reprezentuoti save? Kokią informaciją pateikti? Kaip pasiekti tą tikslinį vartotoją ir jį įtraukti į savo reklamos kanalą?

1. Atsirinkite prekes, kurias eksponuosite

Kartais, kad ir kaip norėtųsi eksponuoti viską, ką turite, to daryti nereikėtų. Priešingai nei tikimasi, tai gali lemti pirkimų sumažėjimą. Labai svarbu yra vartotojui suteikti pasirinkimo galimybę, bet ne per didelę. Priklausomai nuo stendų dydžio, apsiribokite iki 1-3 pagrindinių produktų kiekviename jų. Didesnis pasirinkimas suglumins vartotoją, kas galiausiai pasibaigs atsisakymu pirkti.

stendas2
stendas

2. Įvertinkite turimą vietos plotą ir jos aplinką

Ne visur tiks standartiniai stendų išmatavimai. Kartais geriau yra tiksliai išsiaiškinti, kuri vieta bus paskirta būtent jūsų verslui, negu po to apsijuokti neproporcingai dideliu ar mažu stendu. Nepamirškite gerai apžiūrėti aplinkos, kurioje stovės jūsų stendas. Labai kinta stendo dizainas, priklausomai nuo to, ar jis bus statomas patalpos kampe, ar centre, ar šone/pakraštyje. Kokios kitos prekės yra eksponuojamos aplinkui? Ar jūsų galvoje turima stendo vizija įsilieja tarp konkurentų, ar išsiskiria?  Galų gale, įvertinkite patalpos lubų aukštį. Galbūt iš akies įvertintas aukštis realybėje pasirodys visai netinkamas jūsų stendui eksponuoti… 

3. Priverskite klientą stabtelėti

Jeigu jūsų potencialus klientas stabtelėjo įdėmiau pažiūrėti į jūsų stendą – jūs jau laimėjote. Dabar beliko įtikinti jį veikti. Kaip užtikrinti, kad žmonės stabtelėtų? Tikslingai išnaudokite visas vizualios reklamos galimybes. Pasirinkite iškalbų teksto šriftą, žaiskite jo dydžiais, kursyvu, paryškinimu ir spalvomis. Išnaudokite visagalį apšvietimą. Naudokite informatyvias, atitinkamą emociją keliančias nuotraukas. Jūsų tikslas – kuo minimalesnėmis priemonėmis pateikti kuo daugiau tikslingos informacijos apie save.

4. Išlaikykite pradinės kainos ir atsiperkamumo santykį

Nebūtina ištuštinti visos įmonės banko sąskaitos, kad sukurtumėte ilgai išliekantį, įsimenantį įvaizdį. Mūsų įmonėje Lazertechas su komandos nariais galėsite drąsiai nustatyti patrauklų savo vizijos ir realios išpildymo kainos santykį. Mes siekiame ilgalaikio bendradarbiavimo, skatiname jūsų veiklos augimą, tad visada stengsimės rasti abipusiai naudingą sprendimą. Mes manome, kad net ir minimaliomis priemonėmis galima pasiekti neįtikėtinų rezultatų!

wp_20150302_021

5. Atskiras prekybinis stendas – atskira istorija

Po to, kai išsigryninsite KAIP atrodysite, svarbu nusistatyti KĄ pasakysite savo tikslinei auditorijai. Naudokite šūkius, kurie tiksliausiai apibūdina jūsų vykdomą veiklą. Įterpkite logotipą ir jo spalvų palete dekoruokite tekstus aplink. Sužadinkite vartotojams prisiminimus – tegul aplinka, kurioje stovės jūsų stendas, bei jis pats primena žmonėms jų namus, darbą, mokyklą, universitetą, ar kitą jiems svarbią vietą. Taip sužadinsite labai artimus, pažįstamus prisiminimus ir jie nedvejodami nuolat grįš pas jus.

Jeigu turite daugiau klausimų, arba turite galvoje idėją, tik patys negebate jos įgyvendinti, susisiekite su mūsų komandos nariu ir mes rasime bendrą sprendimą!