3 priežastys, po kurių pasikeis jūsų požiūris į pirkimo taškų (POP) stendus

Vis dažniau įmonės renkasi klientų dėmesį patraukiančius stendus, kurie statomi galutinėje pirkimo vietoje ir tiesiogiai sąveikauja su jūsų potencialiu pirkėju. Prekybos centrai, maisto prekių parduotuvės ar kitos pirkimo vietos pritraukia daugybę lankytojų ir taip jūsų prekę pamato daugybė žmonių. Informatyvūs stendai, kurie yra statomi prekybos taškuose vadinami POS (point-of-sale), o pirkimo taškuose – POP (point-of-purchase). Toliau pateiksime 3 priežastis, kurios pakeis nusistovėjusias nuostatas apie prekybos taškų stendus ir suvilios apmąstyti jų įtraukimą į Jūsų marketingo strategiją.

1. Į pirkimo taškų (POP) stendus dėmesį atkreipia didžioji dauguma pirkėjų

Nors stendai stovi prekybos centruose tarp daugybės kitų prekių aplinkui, lentynose tūnančios prekės netraukia tiek praeivių dėmesio kaip kad sudėtos įvairių formų, spalvų ir dydžių stenduose. Būtent dėl šios priežasties taip mėgstami yra pirkimo taškų stendai – juos parduotuvėje pastebi bene kiekvienas lankytojas, lyginant su prastais prekybos rezultatais generuojančiais, vos pastebimais produktais, išdėliotais viršutinėse ir apatinėse parduotuvių lentynose. Jeigu norite padidinti pardavimus, išparduoti užsilikusią prekę ar trokštate, kad jūsų prekės ženklas būtų pastebimas, šis prekybos būdas yra kaip tik jums.

2. Didžiulė laisvė žaisti dizainu atveria neribotas galimybes

POP stendai labai tinkami norint reprezentuoti savo prekę, padėti ją greičiau išparduoti, supažindinti vartotojus su nauja rinkoje pasirodžiusia preke. Stendai pirkimo taškuose yra lengvai pritaikomi bet kokiai turimai vietai. Užtenka žinoti turimą plotą, aukštį, išdėstymą bei turėti supratimą, kokios prekės bus eksponuojamos aplink, galutinėje stendo stovėjimo vietoje. Žinodami šiuos duomenis Jūs galite pasirinkti tinkamiausią būsimo stendo išplanavimą, dydį, formą bei būti geresni nei Jūsų konkurentai.

POP stendasTaip pat, POP stendų kūrimas suteikia neribotą laisvę vaizduotei, nes teikia neribotas galimybes žaisti POP stendo vizualu – galite sukurti ir vartotojus stebinti tiek interaktyviu, tiek neįprastos formos POP stendu, tiek ir dėmesį traukiančiu jo apšvietimu. Testuokite skirtinguose prekybos centruose visas turimas idėjas ir žiūrėkite, kas pasiteisina, o kas ne. Pasiteisinusią strategiją išplėskite po daugybę prekybos vietų ir taip generuokite stulbinančias pajamas!

3. Pirkėjai apsisprendžia pirkimui jau pardavimo vietoje

Paskutinė, bet ne prasčiausia priežastis, paaiškinanti POP stendų paklausumą, yra ta, kad pirkėjas jau pirkimo taške nusprendžia, ar pirks prekę. Žinodamos šią pirkimo psichologiją,  įmonės labai sumaniai pateikia savo produktą, kad jis taptų instinktyvaus pirkimo preke ir taip padidina pirkimus. Jūsų potencialiam pirkėjui nereikės ilgai svarstyti apie prekę grįžus namo. Jis galės priimti sprendimą dar būdamas parduotuvėje, tą pat akimirką, žiūrėdamas į jūsų prekės stendą. Dėl šios priežasties šio tipo stendą taip dažnai renkasi įvairių įmonių reklamos atstovai ir džiaugiasi puikiais pardavimų rezultatais. Tuo galite pasigirti ir Jūs!

Jeigu turite klausimų arba norite padidinti savo įmonės pardavimus pirkimo taškų (POP) stendu, susisiekite su mūsų komanda ir mes rasime palankiausią sprendimą!